چاپ شش ورقی

چاپ شش ورقی

چاپ شش ورقی | چاپ افست شش ورقی | 80*120

چاپ افست شش ورقی چاپ بلوط

چاپ شش ورقی به خدمات چاپی با سطح چاپ ماکزیمم 80 در 120 سانتی متر گفته می شود.

چاپ پستر شش ورقی

چاپ شش ورقی غالبا برای صنایع کارتن سازی کارتن های لمینتی مورد استفاده است. به این صورت که ابتدا طرح مورد نظر بعد از مشخص شدن خط تیغ و بهینه شدن آن توسط طراح برای واحد لیتوگرافی ارسال می گردد.

واحد لیتوگرافی بعد از چک کردن طرح مربوطه و بر طرف کردن ایرادات احتمالی، طرح مورد نظر را صفحه بندی و برای ارسال به دستگاه لیتوگرافی آماده می کند.

ریپ کردن تصویر

cmyk سی ام وای کی

cmyk سی ام وای کی

سپس طرح مورد نظر به اصطلاح ریپ می شود.

ریپ شدن به معنی تفکیک رنگ ها به چهار رنگ اصلی و یا گاها رنگ های پنتون می باشد. به این صورت که مثلا یک طرح چهار رنگ تبدیل به چهار طرح تک رنگ می شود شامل رنگ های اصلی (مشکی ، آبی ، قرمز و زرد) که برای هرکدام از آن ها یک زینک تهیه می شود. و هر زینک در برج مربوطه به دستگاه چاپ افست شش ورقی که دارای همان مشخصات رنگ است ( مثلا زینک زرد در برج مربوط به رنگ زرد دستگاه چاپ شش ورقی ) بسته می شود.

 

 

رجیستر کردن دستگاه چاپ شش ورقی

چاپ شش ورقی

چاپ شش ورقی

رجیستر کردن دستگاه های چاپ افست شش ورقی کار بسیار دشواری است. زیرا به علت عرض زیاد دستگاه و گاها موج دار بودن کاغذ یا مقوا، این امر مستلزم صرف وقت و یک سرپرست چاپ با تجربه می باشد.

چاپ بلوط با کادر مجرب و دوره دیده خود این امر را به بهترین شکل ممکن انجام داده. و کیفیت نهایی چاپ شش ورقی چاپ شده در این مجموعه با رقبا قابل مقایسه نیست و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است.

مناسب ترین گرماژ مقوا برای چاپ افست شش ورقی

مناسب ترین گرماژ مقوا برای چاپ افست شش ورقی 230 گرم شیت می باشد. که به علت صاف بودن سطح مقوا ، کیفیت چاپ بالاتر و ریجیستر آن دقیق تر می شود.

جهت کسب اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *